Polityka jakości

GŁÓWNYM CELEM FIRMY WILHELM HERM. MÜLLER SP. Z O.O. JEST DOSTARCZANIE KLIENTOM WYSOKIEJ JAKOŚCI WYROBÓW I USŁUG W ZAKRESIE PODZESPOŁÓW NAPĘDOWYCH I TRANSPORTUJĄCYCH.

Firma WHM Polska dba o satysfakcję klientów. Dokładamy wszelkich starań, aby produkowane, montowane i dostarczane przez nas produkty i usługi spełniały najwyższe standardy jakości oraz odpowiadały oczekiwaniom i potrzebom naszych odbiorców.

Naszą politykę jakości realizujemy poprzez:

  • profesjonalny i zgrany zespół pracowników podnoszący swoje kwalifikacje oraz świadomy swoich zobowiązań i gotowy do współpracy
  • dostarczanie i rozwój produktów o najwyższej światowej jakości, zaawansowanych technologicznie i pochodzących wyłącznie od kwalifikowanych dostawców
  • nadzór i doskonalenie skuteczności działania wdrożonego Systemu Kontroli Jakości

Pragniemy, aby te założenia przyczyniły się do osiągnięcia najwyższego poziomu zadowolenia naszych klientów, a firmie pozwoliły na rozwój i utrzymanie przewagi konkurencyjnej na rynku.

Monika Domek
Prezes WHM Polska Sp. z o.o.

Certyfikat ISO 9001:2015 dla Wilhelm Herm. Müller Polska Sp. z o.o., Bydgoszcz, dotyczący produkcji, montażu i handlu podzespołami napędowymi i transportującymi z gumy i tworzyw sztucznych.
Certyfikat TÜV NORD dla WILHELM HERM. MÜLLER POLSKA Sp. z o.o. dotyczący produkcji i handlu podzespołami napędowymi i transportującymi; uwzględnia oferowane produkty: pasy zębate, pasy płaskie, taśmy transportujące, pasy termozgrzewalne, pasy klinowe, pasy specjalne, koła pasowe, tłumienie drgań.